Er zijn nu directe matchpercentages beschikbaar voor klantenmatch-lijsten in Google Ads

Het vooraf hebben van match-rate-gegevens kan helpen om zoekmachine marketing prestatieverwachtingen in kaart te brengen. Wanneer adverteerders een klantenlijst uploaden, laat Google ze nu het geschatte matchpercentage zien (het percentage van de lijst dat bruikbaar is met klanten match dat het bedrijf heeft aangekondigd. Overeenkomstpercentagegegevens zijn ook beschikbaar voor eerder geüploade klantenlijsten.

Wat is Google Ads?

Google Ads is een betaald zoekmachine marketing advertentieplatform dat valt onder een zoekmachine marketing kanaal dat bekend staat als pay-per-click (PPC), waar je per klik of per vertoning (CPM) op een advertentie betaalt. Google Ads is een effectieve manier om gekwalificeerd verkeer of goede klanten naar jouw bedrijf te halen terwijl ze zoeken naar producten en services zoals degene die je aanbiedt. Met Google Ads kun je jouw websiteverkeer stimuleren, meer telefoontjes ontvangen en het aantal winkelbezoeken verhogen.

Het matchpercentage verbeteren.

Om het meeste uit de klantenlijsten te halen en het matchpercentage te verhogen, raadt Google je aan zo veel mogelijk klantinformatie toe te voegen: “Adverteerders die twee soorten klantinformatie hebben geüpload, zagen een gemiddelde lijstgrootte met 28% toenemen, en met drie typen zag een stijging van 35%. “

Door klantenlijsten up-to-date te houden, kan Google ook meer informatie krijgen om jouw publiek te bereiken. Verkeer en conversies voor Klantenmatch-lijsten stegen met gemiddeld 17% nadat ze zijn bijgewerkt, volgens interne gegevens van Google. Google toont ook automatisch een suggestie op de pagina Aanbevelingen om je eraan te herinneren lijsten bij te werken. Bovendien kan het oplossen van opmaakproblemen ook helpen om jouw matchpercentages te verhogen.

Voorafgaand aan deze zoekmachine marketing update moesten adverteerders wachten om te zien wat hun matchpercentage was. Het onmiddellijk beschikbaar hebben kan helpen om prestatieverwachtingen te omschrijven en hen in staat te stellen problemen met hun lijsten veel eerder op te lossen als het matchpercentage onnauwkeurig lijkt.

Met de beëindiging van cookies van derden, kunnen adverteerders gebruikmaken van gegevens van de eerste partij om hen te helpen klanten te bereiken. Klantenmatch is een manier voor adverteerders om te profiteren van de gegevens die hun klanten hen hebben gegeven, en een onmiddellijke match-rate maakt het een beetje transparanter en gemakkelijker te gebruiken.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*